Wifty

Voor vrouwen van vijftig en meer

Women over Fifty, ingekort is het Wifty. Deze blog stemt af op een bijzondere doelgroep: vrouwen die de kaap van de 50 passeerden en met twee voeten in het leven staan. Goed geschreven posts over zaken die dames met-kilometers-op-de-teller boeien, dat is wat je er vindt. Kort en krachtig, niet rond de pot gedraaid. Zo hebben we het graag.

 

Naast hun blog organiseren Hélène van Herck en Ann Lemmens uiteenlopende events voor hun doelgroep. Zo breiden ze hun businessmodel uit. Er is ook een boek, logisch. Enkele sponsors zorgen het zout op de patatten, prima.

 

blog wifty
schermafbeelding www.wifty.be op 3 april 2018

 

Wifty trekt traffic: 135.000 bezoekers per maand, vertelt de media kit. Da’s sterk. De site rekent hiervoor ook voor een stevige fanbase. Merken die meer willen doen met deze dartele doelgroep, zijn hier helemaal aan het juiste adres.

 


Gelogd op

3 april 2018




Blogger

Hélène Van Herck
Ann Lemmens



Sinds

2013



Social media



Extra

Reacties

Nieuwsbrief

Gastbloggers

Influencer

Bannering